Ficció audiovisual, promoció del patrimoni cultural i natural i turisme

 Descarregar Pdf

Anàlisi de la promoció del patrimoni en els mitjans de comunicació audiovisual (internet, televisió, ràdio, cinema, videojocs), referent als seus discursos, continguts i l'impacte en l'audiència dels seus missatges. A partir d'aquí, es proposa com un laboratori de creació de noves estratègies comunicatives en l'àmbit de la promoció i divulgació del patrimoni cultural i natural.

* Efectes de la ficció audiovisual en diferents àmbits del turisme: la imatge de les destinacions i els atractius, les motivacions de visita i l'experiència turística.

* La representació dels atractius turístics en les ficcions audiovisuals, així com la interacció de les audiències amb aquestes, atès que tots dos aspectes influeixen en l'efecte

* Les interaccions entre els diferents textos mediàtics en la promoció del patrimoni natural i cultural

* El turisme i el turista cinematogràfic i televisiu

* L'impacte en els territoris de la seva exposició mediàtica i dels problemes de sostenibilitat cultural que genera.

   Darrera modificació: