Guillem Suau-Gomila

Descarregar Pdf

És Graduat en Comunicació Audiovisual per la Universitat de les Illes Balears (UIB), Màster en Comunicació Social per la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i Doctor en Comunicació per la mateixa universitat. La recerca doctoral de Suau-Gomila va ser premiada en els Premis a la Recerca en Comunicació Audiovisual en la XXXII edició dels premis del Consell Audiovisual de Catalunya (CAC). Suau-Gomila és professor lector i coordinador acadèmic del Grau en Comunicació i Periodisme Audiovisuals de la Universitat de Lleida (UdL), també és docent en el màster en Comunicació Política i Institucional de la Universitat Pompeu Fabra-Barcelona School of Management (UPF-BSM) i en el màster en Lideratge Públic de l'Institut Nacional d'Administració Pública (INAP). És també investigador principal del projecte ‘L’odi a les xarxes socials: l’àgora de la misogínia. Anàlisi dels discursos antifeministes i de les cobertures mediàtiques i institucionals d’aquestes problemàtiques a Twitter, Facebook i Instagram’ (ICI019/22/000015), finançat per l’Institut Català Internacional per la Pau (ICIP).

Darrera modificació: