Joana Soto Merola

Descarregar Pdf

Periodista, antropòloga i doctora per la Universitat de Lleida (2015) amb la tesi “Festa, poder i cultura. Una anàlisi visual i antropològica dels imaginaris socials del franquisme, a través del fons fotogràfic de Josep Porta”, dirigida pel doctor Joaquim Capdevila i Capdevila. Les seves àrees de recerca són la literatura, les identitats culturals, la joventut, els moviments socials i els imaginaris socials. És autora d’obres col·lectives com “Ser jove a la Lleida d’avui” (Pagès Editors), “Padres y madres en serie” (Editorial UOC), “Imaginaris nacionals moderns. Segles XVIII – XXI” (Publicacions de la UdL), “La generación indignada. Topías y utopías del 15M” (Editorial Milenio) i “Altres llengües a Lleida” (Pagès Editors). També és professora associada a la Universitat de Lleida i sovint escriu a La Directa i La República. En l’àmbit professional, ha treballat com a periodista i antropòloga i actualment és l’editora de Pagès Editors i Editorial Milenio.

Darrera modificació: