Mariona Visa Barbosa

Descarregar Pdf

Professora agregada de la Universitat de Lleida al Departament de Filologia i Comunicació. És doctora en Comunicació Social. Les seves línies d’investigació se centren en la representació de les identitats als mitjans de comunicació i les plataformes digitals, i concretament en la construcció social de la maternitat. Al llarg de la seva trajectòria de recerca ha escrit diversos articles acadèmics en revistes nacionals i internacionals indexades en el primer i segon quartil segons el JCR i Scopus, així com en altres revistes i ha participat en múltiples congressos tant nacionals com internacionals. És autora o coordinadora dels llibres d’investigació “Madres en red” (2014), “L'àlbum fotogràfic familiar. Un relat socialitzat de la pròpia vida” (2013), “Padres y madres en serie” (2015) i “La representación de la maternidad en la ficción comtemporánea” (2020). El seu índex H és 10. Ha estat investigadora principal del projecte INDEST “La maternitat en la ficció contemporània” i és directora de dues tesis doctorals que exploren aquest àmbit. Ha participat en altres projectes d’investigació competitius en l’àmbit de la comunicació, com l’actual “L’Odi a les Xarxes Socials: l’àgora de la misogínia. Anàlisi dels discursos antifeministes i de les cobertures mediàtiques i institucionals d’aquestes problemàtiques a Twitter, Facebook i Instagram” finançat per l’Institut Català Internacional per la Pau (ICIP).

Darrera modificació: