Beatriz Gómez-Morales

Descarregar Pdf

Professora Lectora Serra Húnter de la Universitat de Lleida. És doctora en Comunicació i Periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), amb la tesi “Televisión Hiperconsciente. Las comedias animadas de prime time”, per la qual va guanyar el Premi Extraordinari de Doctorat. Les seves línies d’investigació se centren en la ficció televisiva (especialment la comèdia), la perspectiva de gènere i, més recentment, el turisme (concretament l’àmbit del film induced tourism). També és membre del Observatori de Ficció Espanyola i Noves Tecnologies (OFENT) de la UAB (des de 2008) i de l’equip espanyol del Observatorio Iberoamericano de la Ficción Televisiva (OBITEL) (des de 2013). Ha participat en diversos projectes competitius de recerca finançats per l'Agència Catalana de la Joventut, l'Institut Català de la Dona, el Ministeri de Ciència i Innovació, el Ministeri d'Economia i Competitivitat, l'Institut de Desenvolupament Social i Territorial (INDEST) i el Ministeri de Ciència i Innovació. Fruit de la seva participació en aquests projectes, ha publicat diversos articles acadèmics en revistes nacionals i internacionals indexades en el primer i segon quartil de les bases de dades JCR i Scopus, així com en altres revistes.

Darrera modificació: